"יש בנו הכרת הטוב כלפי שמיא, היה לנו אושר רב ושפע גדול"

    חיינו בפול ווליום עם הכי הרבה שיש. דפנה ניצלה כל רגע. יש בזה משהו מרגיע ומשמח
    ישראל פריי 4 Comment on "יש בנו הכרת הטוב כלפי שמיא, היה לנו אושר רב ושפע גדול"

    דקירות המחבל שפילחו את לבה של דפנה מאיר הי"ד, לא סדקו את חומות האמונה והגבורה, האופטימיות והדבקות של בעלה וילדיה שמתגעגעים אליה יותר מכל • רחל קליין-פסטג נכנסה לבית בעתניאל, שוחחה עם בעלה, ויצאה עם ראיון מטלטל שלא יותיר עין יבשה • האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    חיינו בפול ווליום עם הכי הרבה שיש. דפנה ניצלה כל רגע. יש בזה משהו מרגיע ומשמח
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "יש לנו תודה בלב, אין שום תחושת החמצה", דברי נתן מאיר, בעלה של דפנה הי"ד, "חיינו בפול ווליום עם הכי הרבה שיש. דפנה ניצלה כל רגע. יש בזה משהו מרגיע ומשמח. זה משהו להגיד עליו תודה. אנחנו אומרים תודה על מה שהיה לנו. היה לנו אושר רב ושפע גדול. יש לנו הכרת הטוב כלפי שמיא. רצינו שהאושר הזה יימשך, אך הוא אמר לנו: 'עד פה'.

    במילים ממיסות שקשה להישאר אדיש מולן, ביטא בעלה של דפנה את הרגשות, ההתמודדות, האהבה הגדולה לאשתו, לילדים ועל אמונה יוקדת העומדת במבחן הקשה מכולם. מהרגע בו הונפה סכין המחבל בפתח בית משפחת מאיר בישוב עתניאל שבהר חברון – נגדעה שירת חייה המאירים, וחיי משפחתה לא ישובו לעולם למסלולם.

    לרגל יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, התיישבה רחל קליין-פסטג לשיחה מרגשת עם נתן, ושמעה על רגעי האסון (הטלפון היה על שקט, הייתי אצל רופא עם אחד הילדים), גבורת הבת רננה ("אחד הקצינים שהגיע בשבעה אמר 'אני מחפש מג"דים שבזמן אירוע יגלו אותה יכולת תפקוד), על השגרה החדשה ("ובחרת בחיים") ועל השגחת השי"ת ("אלו התנאים החדשים").

    האזינו לשעה מרתקת:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אנחנו לא כועסים על אלוקים אנחנו לא מבינים אולי למה דברים קוראים ולכן אנחנו מרגישים תחושת כעס ובלבול אבל לכעוס על אב הרחמן שידע מה הכי טוב לנו?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

    2. 3

      כואב ומרגש עד דמעות………
      שיבולע המוות לנצח אמן!!!!

    3. 1

      ימח שמם המחבלים הערבים